URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
  URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZAD GMINY BIAŁY DUNAJEC

  

W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĄ ODNOŚNIE PANOWANIA KORONOWIRUSA UPRZEJMIE PROSIMY PRZED PRZYJŚCIEM DO URZĘDU GMINY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU WERYFIKACJI CZY DANA SPRAWA MOŻE ZOSTAĆ ZAŁATWIONA PRZEZ TELEFON BĄDŹ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZESUNIĘCIA ZAŁATWIENIA SPRAWY W INNYM TERMINIE.

MA TO NA CELU ZMINIMALIZOWANIE ZARAŻENIA SIĘ KORONAWIRUSEM.

 

ZA WSZELKIE NIEDOGODNOŚCI PRZEPRASZAMY.

 

PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH DZIAŁÓW.

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ p.nr.13

 

  • 0182079526

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ p.nr.12

 

  • 0182079523
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KASA p.nr.6

 

  • Magdalena Trebunia
  • 0182079522

 

OBSŁUGA SEKRETARIATU

 

  • Bożena Borkowska
  • 0182079511
  • 0182073124
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE p.nr.2

 

  • Agnieszka Topór-Huciańska
  • 0182079517
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ARCHIWUM URZĘDU GMINY

 

  • Paulina Pysiewicz
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ZASTĘPCA KIEROWNIKA USC p.nr.9

 

  • Anna Wypychowska
  • 0182079514
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I HANDLU p.nr.10

 

  • Anna Stachura
  • 0182079520
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI p.nr.4

 

  • Maria Sieczka w zastępstwie Grzegorz Dziadkowiec
  • Janina Kulińska
  • 0182079513
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

PEŁNOMOCNIK DS OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW WOJSKOWYCH, OBRONY CYWILNEJ p.nr.7

 

  • Antoni Górszczyk
  • 0182079529
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KANCELARIA MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH p.nr.2

 

  • Agnieszka Topór-Huciańska
  • 0182079517

 

STANOWISKO DS BUDOWNICTWA p.nr.15

 

  • Stanisław Krzysztofiak
  • 0182079516
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI p.nr.15

 

  • Adam Jaszczyk
  • 0182079516
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH p.nr.1

 

  • Adam Matyga
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA p.nr.1

 

  • Andrzej Kęsek
  • 0182079521
  •     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH / INSPEKTOR OCHRONY DANYCH (IOD) p.nr.1

 

  • Paulina Pysiewicz
  • 0182079521
  •    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Ul. Jana Pawła II 312

34-425 Biały Dunajec

Tel: 0182079512

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon-Pt 7.30-15.30

 

ŚWIADCZENIA RODZINNE I FUNDUSZ ALIMENTACYJNY

 

Tel:  01820795-27

Fax:  18-20-731-24

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. nr 8

  

Wprowadzamy nowe zasady bezpieczeństwa w związku z koronawirusem.

Wprowadzamy nowe zasady bezpieczeństwa w związku z koronawirusem.

  Wprowadzamy nowe zasady bezpieczeństwa w związku z koronawirusem   Wprowadzamy nowe...

Komunikat dla pasażerów autobusu Firmy FLIXBUS relacji Warszawa – Zakopane

    Komunikat dla pasażerów autobusu Firmy FLIXBUS relacji Warszawa –...

  • Kolejne kroki w walce z koronawirusem – w sklepie mniej osób, ograniczenia w poruszaniu nieletnich, a parki, plaże i bulwary zamknięte  Wprowadzamy kolejne ograniczenia w związku z koronawirusem. Od 1 kwietnia do odwołania każda osoba do 18 roku życia z d

    Kolejne kroki w walce z koronawirusem – w sklepie mniej osób, ograniczenia w poruszaniu...

  • Wprowadzamy nowe zasady bezpieczeństwa w związku z koronawirusem.

    Wprowadzamy nowe zasady bezpieczeństwa w związku z koronawirusem.

  • Komunikat dla pasażerów autobusu Firmy FLIXBUS relacji Warszawa – Zakopane

 

prasak1

 

INFORMACJA PRASOWA


Wyrównywanie różnic w Małopolsce: wnioski do 28 lutego


Do 28 lutego samorządy powiatowe mogą zgłaszać do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wnioski na dofinansowanie inicjatyw wyrównujących różnice między regionami. Na realizację programu niwelującego komunikacyjne i architektoniczne bariery PFRON przeznaczy w tym roku ponad 100 mln zł.

 

Program wyrównywania różnic między regionami przez PFRON realizowany jest od 16 lat. – Jest to jeden z naszych flagowych programów. Skierowany jest do instytucji, które mogą coś zrobić na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych. Liczymy na doświadczenie tych, którzy znają potrzeby osób niepełnosprawnych na swoim terenie i wiedzą jak fundusze wykorzystać, aby przyniosły jak najwięcej korzyści – mówi Krzysztof Michałkiewicz, prezes zarządu PFRON.

 

Od tego roku PFRON poszerza możliwość otrzymania dofinansowania na likwidacje barier w urzędach gminy. Dotychczas o takie pieniądze mogły ubiegać się jedynie starostwa powiatowe, placówki edukacyjne i środowiskowe domy pomocy.

 

Już w październiku 2019 roku w ramach tego programu PFRON w porozumieniu z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) uruchomił nową formę wsparcia dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Pozwala ona otrzymać środki umożliwiające zakup i montaż wind, ale także budowę szybu windowego, bezpiecznych dojść do windy lub do budynku mieszkalnego.

 

Mikrobusy dla gmin

 

Zmiany obejmą także obszaru likwidacji barier transportowych. Wcześniej pieniądze na ten cel mogły trafić tylko do gmin, które na swoim terenie miały placówki zajmujące się opieką nad osobami niepełnosprawnymi. Teraz program ten obejmie wszystkie samorządy, także te, które nie posiadają na swoim terenie takich placówek, a dowożą niepełnosprawnych mieszkańców na zajęcia poza teren swojej gminy.

 

– Gminy, które mają ustawowy obowiązek dowieść osoby niepełnosprawne na zajęcia zwracały się do nas z prośbami, aby taka możliwość została stworzona. Samorządów często z uwagi na okrojone budżety nie stać na zakup pojazdu specjalistycznego – wyjaśnia Mirosława Rutkowska, specjalista ds. projektów w PFRON.

 

Dodatkowo w ramach programu wyrównywania różnic między regionami III na 2020 rok zabezpieczone zostały pieniądze w zakresie przeciwdziałania degradacji infrastruktury istniejących warsztatów terapii zajęciowej. – Prowadzący taką placówkę będą mógł ubiegać się o środki na to, aby poprawić warunki, a więc odnowić jego wnętrza, czy wymienić zużyte już wyposażenie – wymienia Mirosława Rutkowska.

 

Oprócz tego wciąż przyjmowane są wnioski na dofinansowanie tworzenia spółdzielni socjalnych, czy wymaganego wkładu własnego w projektach dotyczących aktywizacji i integracji osób niepełnosprawnych.

 

Na realizację działań wyrównujących różnice między regionami w 2020 roku zaplanowano w budżecie PFRON 102 mln zł, a więc o 37 mln więcej niż w roku ubiegłym.

 

Zapraszamy do kontaktu z Oddziałem Małopolskim PFRON w celu uzyskania szczegółowych informacji, ul. Na Zjeździe 11 30-527 Kraków, tel. 12 31 21 400, 12 41 58 685.

 



 


SES1

MPOZ

 

mikro

 

METEO

logom

banerbiznes

2519

Porady Prawne

pomoc

Do Wynajęcia - Oferta

Wywóz Odpadów

Harmonogram

green2

ibuk

sowa

Gminy Partnerskie

 Gmina Sianów

sianow

 

Gmina Chrzypsko Wielkie

chrzypsko